solängsskolan musikklass!

Kom nyss hem från konserten,
sjukt roligkväll!
jag älskar min klass nå GRYMT MYCKET!
Hela kvällen blev lyckad och jag är ganska nöjd med min insatts ;$
en kväll att minnas, helt klart.
första konserten med klass 7c och jag är nöjd som fan.
puss på er mina små gullegrisar!
här kommer lite bilder från kvällen!


en söt julia!


en söt Stina!


gick inte att rotera..
men här har vi världens gulligaste axel! :*


jag och louise, lika fina som vanlig eller hur louisehoney? ;*


Louise,Sandra,Emma&Cecilia


Henrik,Andreas & Jesper
också ser man Christofer i bakgrunden ;)


axel,Jesper, Agnes,Olivia,Sandra,Wiktoria,Måns,Louise,Julia,Jossan
Emma,Mathilda & Agnes! :D



nu orkar jag inte lägga ut nå mera bilder (a)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
morgondagen kommer bli AWESOME!
prao med Louise Alfons & Jesper! :D


Kommentarer
Postat av: Johannes

Ja alla ser ju lagom roade ut... ;-)

2010-11-16 @ 23:04:25
URL: http://johannesnorlander.blogspot.com
Postat av: sandras kamel

hahah grisklass!, älskar alla grisar svinsjukt mycke nöff :*

2010-11-18 @ 19:48:56
Postat av: sandras gris

hahah grisklass!, älskar alla grisar svinsjukt mycke nöff :*

2010-11-18 @ 19:49:50
Postat av: Sandreew

hahah! :***

2010-11-18 @ 19:52:38
URL: http://sandraafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0