aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj..

drog till skolan, lagomt stressad..
skola och vanliga lektioner..
på SO'n skulle vi byta plattser så alla gick längst ner i klassrummet och jag satt på en stol framför ett bord med en sån där fet dator som är ca 21 centimeter bred och VÄLDIRGTUNG..
sen så råkar någon stöta till bordet så att jag får hela datorn över ryggen, fick ont ända ner till svanskotan så jag drog hem.
synd att de skulle hända precis idag då jag skulle hem till Louise och träna till konserten som är imorgon ..
men aaaaja, har nyss ätit mat som jag själv har lagat.. stolt (a)
nu ska jag väl lägga mig och vila mera har så sjukt ont i ryggen så jag bara kan sitta ett litet tag..
puss på er alla sötisar! :*


Kommentarer
Postat av: Humpuff

Jobbigt att få hela datorn över sig :( Hoppas du mår bättre i ryggen nu. Hoppas konserten gick bra också :D kram!<3

2010-11-15 @ 19:59:35
Postat av: Elon

AJ! Stackar Dig :(

2010-11-18 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0