mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !

Helloo,har inte bloggat på ett tag nu men aja! ;)
Börjar med gårdagen då ;b
Vaknade rättså tidigt, duschade fixade mig sen åkte jag och stina till kasper. Efter ett tag så kom björnis.
Vi kollade film och massa.
Åkte hem tpy nio tror jag?
hihi, jhag somnade innan elva ;$
Idag så vaknade jag kvart över sju.. -.-'
har bara segat hela dagen och badat och sånt dära mys. (a)
jag KANSKE bloggar mera ikväll men antagligen inte ;)
Nu är det 22 dagar kvar tills jag & bror åker till syrien!
Är sjukt spänd...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Läraren frågade klassen "hur kommer man till gud?"
en pojke svarar "med en pizzabud på magen"
fröken säger "hur vet du det?"
pojken säger " igår när jag kom hem låg mamma med ett pizzabud på magen och sa , åh gud jag kommer!"

I know you guys like it ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0